Όλοι οι δρόμοι με σκατά "φιλό-ΖΩΩΝ" δέν μπορώ να καταλάβω θα ήταν όμορφο άμα έβγαινε ο κάθε άνθρωπος και αφόδευε κάτω στον δρόμο ;;
Όσοι έχουν ζώα και τα αφήνουν να αφοδεύουν στον δρόμο είναι ουσιαστικά σαν να έχουν κάνει αυτοί την πράξη...Απορώ πότε θα γίνουμε άνθρωποι δεν κατακρίνω τα ζώα αλλά τα αφεντικά τους...Έχω και εγώ ένα σκύλο που τον αγαπάω πολύ και όταν τον βγάζω βόλτα μεριμνώ στο να τα καθαρίσω μετά με μία σακουλίτσα...Τόσος κόπος σας είναι πια ; Δεν προλαβαίνετε ;
Επίσης υπάρχουν οι άνθρωποι οι στριμμένοι και οι κομπλεξικοί που είτε έχουν απωθημένα επειδή τους δάγκωσε ένα σκυλάκι όταν ήταν μικρά και τα μισούν μια ζωή είτε επειδή τα φοβούνταν απο μικρά και δεν μπορούσαν ούτε να τα χαιδέψουν...και είναι τώρα του τύπου " Έρχονται όλα τα κοπρόσκυλα και αφοδεύουν στο πάρκο..." ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΖΩΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ
Ήδη ο δήμος έχει μεριμνήσει και σε μερικά πάρκα έχουν βάλει σακουλίτσες για να μαζεύουν τις ακαθαρσίες των σκυλιών παρ'όλα'υτά αυτό το έχω δεί μόνο 2 φορές και σε πολυσύχναστες περιοχές...
Ελπίζω να δώ μεγαλύτερη κίνηση απο τον δήμο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου