Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010
Με το ποδήλατο ή με ΜΜΜ ;;;;;
Υπέροχο κράτος για άλλη μία φορά δείχνει πόσο καλύτερο μπορεί να γίνει.Ακούγοντας μία συνέντευξη του κύριου Ρέππα περί αύξησης του εισητηρίου των Μέσω μαζικής Μεταφοράς για άλλη μία φορά μας χτυπάει εκεί που πονάμε,καθώς κάποιοι αναγκάζονται να μετακινούνται με αυτά τα μέσα για τον λόγο οτι οι εργασίες τους είναι κοντά σε κάποια στάση των ΜΜΜ .Σπανιώς αλλά υπάρχει και ένα ποσοστό κάποιων οικολόγων όπου δεν χρησιμοποιούν αυτοκίνητα και μηχανές για τους ρύπους για να κάνουν καλό στο περιβάλλον...Για μία τυχαία πχ οικογένεια με 2 παιδιά που ετοιμάζονται για πανελλήνιες και αναγκάζονται να πηγαίνουν σε ένα φροντιστήριο στο κέντρο της Αθήνας εάν χρειαστεί να πάνε με κάποιο μέσο όπως μέτρο η λεωφορείο θα πληρώσουν εάν κάνουν μάθημα 4 φορές την εβδομάδα 0.50 * 2 εισητήρια ένα για να πάς ένα για να γυρίσεις 1 ευρώ * 4 μέρες μαθήματος 4 ευρώ κάθε εβδομάδα επί 4 εβδομάδες που έχει ενας μήνας4 * 4 = 16 ευρώ τον μήνα δηλαδή ο ένας από τους 2 μαζί και ο δεύτερος θα πλήρωνε 16 ευρώ * 2 =32 ευρώ σύνολο τον μήνα και απο τους 2...Τον χρόνο υπολογίζοντας είναι 32 * 12 = 384 ευρώ...Μήπως θυμόμαστε μία εποχή τι θα μπορούσαμε να πάρουμε με 130 περίπου χιλιάδες δραχμές ; Μήπως να ξανασκεφτούμε τις παλιές εποχές των πατεράδων μας και των παππούδων μας που γυρνούσαν με τα ποδήλατα ;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου